Noul Logan - BV 84 TMF

      Noul Logan - BV 84 TMF

      Salutare tuturor.
      Mai jos cateva fotografii cu masina din dotare. Este un logan 2, achizitionat in decembrie 2012, varianta LAUREAT, motorizare 0.9 Tce, pachet SECURITATE si MEDIANAV.
      Inca de la livrare i s-a adaugat si o alarma VIPER 5701 (cu modul pornire motor din telecomanda) iar pe parcurs s-au mai adaugat:
      - cotiera centrala fata
      - a doua plafoniera spate
      - bandouri usi
      - aparatori noroi
      - cheder compartiment motor si obturatoare praf usi
      - suport ochelari
      - presuri interior (cauciuc, textile, tavita portbagaj)
      - tubulatura aer la piciore pasageri spate
      - ornamente stalpi usi
      - statie CB (MIDLAND ALAN 52 si antena MIDLAND ML145)
      - izolator fonic roata rezerva si repozitionare roata rezerva
      Cam astea pe scurt.



      Va multumesc.
      Imagini
      • 20130420_091816.jpg

        88.62 kB, 490×368, vizualizat de 303 ori
      • 2013-11-09 15.30.03.jpg

        218.18 kB, 800×600, vizualizat de 269 ori
      • 20131109_153254.jpg

        295.31 kB, 1,000×750, vizualizat de 256 ori
      This is MY Ride.
      Enjoy!
      Imi propun de ceva vreme sa fac o descriere cat mai detaliata a masinii insa din lipsa de timp nu am apucat pana acum.
      Pe scurt spus este o masina fiabila, perfect adaptata drumurilor din romaniaca :D.
      Sper ca in acest sfarsit de saptamana sa apuc sa fac un review a masinii cu punctele forte si cele slabe.
      Multumesc.
      This is MY Ride.
      Enjoy!
      Hai sa incep astazi (episodul 1 sa zicem asa :D) cu o scurta descriere.
      Masina a fost "tocmita" in noiembrie 2012 si a fost preluata de la dealer in 14 decmbrie 2012.
      In cei 1 an si 9 luni de existenta am parcurs aprox 40.000 km pe drumurile patriei. Masina o folosesc preponderent la neveta zilnica pe care o fac la locul de munca (cam 70 de km/zi).
      Pe langa dotarile de serie pentru versiunea aleasa - LAUREAT - si echipamentele suplimentare alese dealerul mi-a montat si alarma VIPER 5701 cu modul de pornire din telecomanda, modul de care sunt foarte multumit si care il recomanda cu placere.
      Motorizarea aleasa a fost cea de 0.9 Tce, un motor in trei pistoane, cu distributie pe lant, turbina si 90 CP. Desi poate parea zgomotos pana in prezent nu am simtit acest lucru poate si datorita insonorizarii net superioare versiunii anteriore (logan 1). Cuplu dezvoltat se obtine de la turatii joase (undeva la 1850 rot/min) iar plaja de cuplu maxim "tine" pana spre 4.000 rot/min.
      Este o masina spatioasa - platforma pe care a fost construita fiind asemanatoare ca dimensiuni loganului 1. O masina ideala pentru familie (ai loc sificient de bagaje) dar poate nu atat de "ideala" pentru drumuri prea lungi.
      Confortul oferit de interior este unul bunicel zic eu si acesta fiind net superior loganului 1. Scaunele au o ergonomie mult mai buna si in plus sistemul de climatizare interioara ofera o mai buna distributie a aerului in habitaclu.
      Finisajele interioare sunt de medie calitate insa nu atat de enervante precum ar parea la prima impresie acele bucatie de plastic din interior.
      Cam asta pe scurt. Am sa revin punctual pe fiecare aspect semnalat.
      Multzam fain.
      This is MY Ride.
      Enjoy!
      Ma bucur sa aud ca masinile de la Dacia sunt tot mai calitative :D
      Caroseria.. tabla, cum se prezinta ?
      Logan 2 vine cu imbunatatiri masive atat la exterior cat si interior, ceea ce nu poate decat sa ne dea sperante si mai mari pentru modelele urmatoare.
      Sa continuam cu episodul 2 :)
      De la achizitie si pana in prezent nu am intampinat niciun fel de probleme.
      Motorul se prezinta foarte bine cat despre tablaria nici aici nu ma pot plange. E adevarat ca au aparut ceva cazuri de rugina la nici un an de la achizita masinii insa din cate stiu sunt doar izolate. Oricum se pare ca totusi o bila neagra exista aici; in continuare tratamentul anti rugina al tabalariei este unul slabut.
      Despre motorizarea pe care o detin pot spune ca in cei aproape 40.000 km am tot testat-o in diverse situatii si pana acum nu a dat gres. E drept ca nu poti sa ai pretentii la sportivitate insa nici nu iti este teama sa te "bagi" intr-o depasire. Singurul regret (desi e mult spus) este ca nu am ales 1.5 dci 90CP, un motor cu un cuplu impresionant pe caroseria loganului 2.
      Pana in prezent am condus toate variantele de motorizare si de ehipare ale noului logan si pot spune ca de la varianta ABIANCE in sus partea de insonorizare este semnificativ inbunatatita.
      Nici la capitolul accesorii nu sta rau; se gasesc detul de multe accesorii fie pe original fi A.M. insa e drept ca marea majoritate sunt dedicate RENAULT LOGAN 2.
      Cam asta e pe scurt ... daca aveti intrebari/curiozitatio de orice fel va raspund cu mare placere.
      Multzam fain.
      This is MY Ride.
      Enjoy!

      crisanmarius a scris:

      ...
      Caroseria.. tabla, cum se prezinta ?...

      Cum spuneam si mai sus tablaria este bunicica dar se pare ca sunt ceva probleme la partea de tratament anti rugina etc. Si aici DACIA a cam facut ceva compromisuri; spun asta pentru ca pe RENAULT LOGAN 2 se monteaza tabla din import, iar pentru DACIA LOGAN 2 este utilizata tabla produsa in Romania. ... Deci e bine dar e loc si de mai bine. Eu unul nu am avut probleme in acest sens dar e drept ca - pasionat de detailing fiind - nu prea rezist mai mult de doua saptamani fara sa aplic o mana de ceara pe masina :D

      Aurash a scris:

      Am auzit ca motorul este excelent cel de 0.9 datorita turbinei. ...

      Nu neaparat turbina (are si ea rolul ei evident) cat plaja de cuplu si mai ales faptul ca beneficiaza de cuplu maxim de la turatii destul de joase.

      Rica a scris:

      Nu trage putoarea aia de 1.4 mpi, dar amaratul ala de 1.2....

      Motorul asta de 1.2 pe noul logan e de toata jena. Nu trage mai deloc, e bun poate doar prin oras insa acolo ai si un consum pe masura. Varianta optima (poate) ar fi sa montezi instalatie de GPL.
      This is MY Ride.
      Enjoy!
      Multumim de continuarea review-ului, si de raspunsurile la intrebari.
      Am aprecia mai multe poze daca ai cumva :D
      Ai condus cumva si Dacia Solenza, sau alte modele Dacia ? Intre acele modele si Logan 2 se simte o schimbare radicala in ce priveste nivelul de calitate al produsului ?

      Aurash a scris:

      Cand ai timp,poti pune poze cu masina(fata/spate/portbagaj/interior) ete o masina frumoasa si culoarea este foarte frumoasa, este pacat sa nu o prezinti mai mult
      P.S. Jantele sunt din fabrica? arata super

      Am sa adaug mai multe poze in week-end.
      Masina a venit din fabrica cu jantele de tabla (nu mi-au placut cele de aliaj oferite de dacia), jante pe care le-am schimbat ulterior cu modelul MAM W3.

      crisanmarius a scris:

      ...
      Ai condus cumva si Dacia Solenza, sau alte modele Dacia ? Intre acele modele si Logan 2 se simte o schimbare radicala in ce priveste nivelul de calitate al produsului ?

      Am condus si dacia solenza si o dacia 1310 (prima masina a tatalui meu).
      Fata de solenta diferenta este enorma. O mult mai buna insonorizare, o cutie de viteze mult mai lunga care asigura acea plaja mare de cuplu, un motor de generatie noua s.a.m.d.

      Si daca tot am amintit aici de diferente ... din pacate se pare ca pentru piata din Romania cei de la Dacia s-au gandit sa mai "ajusteze" cate ceva pe ici pe colo. Spun asta pentru ca spre exemplu am reusit activarea functiei de semnalizare cu impuls direct din UCH-ul masinii fara vre-o interzentie hard asupra sistemului electric. Aceasta functie este "stiuta" de calculatorul masinii dar pentru Romania nu este activata. La fel si in cazul HILL START ASSIST pe care l-am activat doar din "butoane". Asadar tehnologie exista o gramada pe noul logan doar cu bunavointa stam cam prost.

      Si un scurt filmulet cu pornirea din telecomanda a masinii.
      Multumesc.
      This is MY Ride.
      Enjoy!

      Epidosul 3 - partea 1 :D :D

      Hai sa vedem ce iese acum ... episodul trei asta seara :D
      In acest episod am sa las pozele sa vorbeasca (asta daca tot am apucat sa redimensionez cateva din ele).
      Cam asa arata masina acum, la un an si noua luni de la achizitie.


      Iar la partea de detailing am si cel mai de nadejde ajutor ... cel mai mic detailer man din Roamania :D


      This is MY Ride.
      Enjoy!